Відділ соціального захисту населення запрошує взяти участь в анкетуванні щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

  • 58

На виконання Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року з метою здійснення моніторингу рівня доступності інформації та публічних послуг для маломобільних груп населення, зокрема для осіб з інвалідністю, Відділ соціального захисту населення запрошує взяти участь в анкетуванні щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення за посиланням:

https://nssu.gov.ua/socialni-poslugi/dostupnist-publichnykh-posluh?v=6639d015bf228

Довідкова інформація:

Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.

Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).Фото без опису